lørdag den 15. marts 2014

364 DAGE

Så er der 364 dage ......
I dag er jeg træt efter super dag i går. Der er fredag og derfor kan jeg godt klare dagen. 
I dag har jeg været på arbejde og der var en dejlige fredag med god brunch morgenmad som altid og vi er altid færdig lidt før. 
Da jeg kom hjem gjorde vi os klar og bagefter kørte vi til Rungsted havn og spiste sushi på Stick & sushi. 
Det var som altid god mad og hyggelig stemning. Det blev lidt uheldig aften alligevel på Sticks & Sushi. Silja havde bestilt kyllingevinge og de var rå ...æææææ tjeneren var flov og så begynder fejlene :) 
Vi bestilt cola til pigerne og han lykkedes at hælde over sin bakke og vores jakker med cola - ææææ stakkels drengen heheheehehhe. 
Så glemte han at give os vand, men huskede at sætte det på regningen heheheheh - han selvfølgelig ændrede det og gav os rabat på grund af et hele :-) 
Jeg sagde til ham, at havde alligevel gjort det fint og takkede for en god aften. 
Da vi kom hjem så var det ren fredagshygge som ender med at vi alle sammen falder i søvn. 
Tak for i dag - det har været en god dag og hyggeligt at være ud at spise med pigerne. 
TAK FOR I DAG !!
Silja & Olivia på Sticks & Sushi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar