lørdag den 15. marts 2014

365 DAGE

365 dagar


SÅ er 13-03-2014 kommet, det betyder at der er kun 365 til min 40 års fødselsdag. 
OMG !!!!!
Jeg har taget den beslutning at skriver hver dag ind til den 13-03-2015 og forhåbentlig vil jeg kunne se en sjov lille historie om mig selv. 
Så i dag 13-03- 2014 blev jeg vækket med sang, flag, dejlige morgenmad og gaver fra mine dejlige Silja Björk, Olivia Dögg & Lars <3
Alle gik så i skole & arbejde kl 7:45, da jeg kom på arbejde ventede mig et kæmpe flag ved mit skrivebord og alle ønskede mig tillykke !!!! Jeg fik super gaver et BB cream .... måske skulle det være CC heheheheh det er så først næste år, for det er for ældre kvinder :)  Jeg inviterede til islandske pandekager med fløde og syltetøj mmmmm altid godt...så fedt at have fødselsdag. Selvom jeg var mega nervøs inden dagen, for jeg er lidt bange for, at jeg bliver skuffet - don´t know why ???
Jeg var ikke skuffet over denne dag i dag, der jeg kom hjem fra arbejde satte vi os ned mens steak fleask var ved at gøre sig klar i ovnen og spillede nogle forskellige spil. Jeg elsker, når vi sidder os og hygge os sammen med spil og hvor vi lukker for alle telefoner - så dejligt at være iphone fri og nyde hinanden end altid være gravet ned i iphonen. 
efter steak fleask og god øl med var jeg fuldstændig færdig og kunne ikke klare at sidde mig ned og skrive dette her. Derfor er dette skrevet nu par dage senere. 
Jeg skal holde mig til dette her - jeg skal jeg skal jeg skal !!!!
Jeg vil love mig selv ad skrive om mindst en positive ting og bliver det spændende at se, om det vil ændre noget i mit eget adfærd :) 
Da vi var færdig med steak flesk fik vi islandske pandekager mmmm så gode og gjorde os fuldstændig medte - hey kun en gange om året eller faktisk 4 gange hehehe for det er også deres fødselsdag, at vi hygger os med mad og andet mmmmm 
jeg er så glad for at vi holder fast i at holde vores alles sammen fødselsdag - det vil give pigerne er rigtig godt minde - helt sikkert!!
jeg har kun positivt at sige om denne dag, har haft det super med mine sødeste piger og fantastiske mand, haft det super på mit arbejde, fået masse af hilsner og alt har bare være perfekt!!!!
TAK FOR I DAG :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar