fredag den 22. juni 2012

Sommerfest........

I fredags holdt jeg sommerfest for Olivia og hendes veninder - ohooo det blev en kæmpe fest og virkelig sjovt.  Jeg blev faktisk overrasket, hvor godt 17 , 6 årige piger kan lege. Fantastisk !!!

Jeg pyntede selvfølgelig lidt for festen :-)  Olivia ønskede købte pizza fra pizzamanden, så lavede jeg gulerødder & agurker - ja, ikke må jeg glemme meloner på spyd.

Så lavede jeg en kæmpe hinkebane - hvor de fik masse forskellige opgaver - så er vi meget heldig, at vi har så dejlige naboer som har stort trampolin, hvor vi fik lov til at bruge det, tak Anne & Søren for lånet  ;-)

Rigtig god dag med masser af glade piger, sol & god mad.

Hvor heldig kan man være .......  :-)

Her er nogle billeder fra start til slut .....
























 Dette lyserøde til højre er net over min køkkenhave - min kat får ikke lov til at bruge det som wc ;-)








































 17 glade piger på vej til sommerfest .....







Gemmestedet for skoletasker & jakker ........


Muuuu knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar