fredag den 1. juni 2012

Lottes fødselsdag ....

Min bedste svigerinde i hele verden fyldte år sidste år. Hun har fødselsdag i januar, men besluttede sig, at holde den om sommeren 2011. Hun er et fantastisk menneske som gør alt for alle og glemmer nogle gang sig selv - faktisk glemmer hun sig selv meget tit og gør alt for alle.
Hun inviterede til fest brunch, hvor børn og voksne legede nogle lege over dagen og planen var at slutte med god mad i et festlokale i BI huset ( fodboldklubbens hus).

Endelig fik jeg mulighed for at gøre noget for min svigerinde - så jeg tilbudt at jeg skulle pynte for hende festlokalet. Det blev hun meget glad for og hun sagde tak - ja tak !

Jeg spurgte hende, hvad hendes ønsker var og budget. Så var vi ud at handle sammen, for hun skulle jo acceptere det jeg fandt. Så gjorde jeg det jeg kunne om morgen før vi tog over til hendes fest, som startede hjemme hos hende.  En time før vi skulle til festlokalet tog jeg der over og gjorde resten klar tog imod maden og ja gjorde det hele klar.

Det var en udfodring at lave dette lokale - for det første var det alt for stort i forhold til, at vi ikke var så mange, så var det ikke de nyeste møbler som er der.

Jeg lavede lokalet mindre med papdug, hvor jeg klippede en dør ind til det lokal og havde den buet :-)
 Der var papdug på bordene, hvide tallerkner, hvide servietter og så grønne blade fra svigermors have, hvor jeg skrev navnene på.  Til at få en hyggelig stemning der ind havde jeg købt nogle lysestager i forskellige farver, som jeg satte i vinduet og nogle andre, hvor jeg bandt dem ned fra loftet i forskellige højder. Til sidst gik jeg ud i naturen og fandt blomster - jeg elsker vilde blomster !!

Desværre tog jeg ikke nok billeder og glemte det helt om aften, hvor der var blevet mørkt og stemningen var super flot med alle lysene i forskellige farver - meget hyggeligt.

 Her er resultatet ... jeg håber, at I kan forstille jer, hvordan det var om aften :-)











Muuuu knus 

1 kommentar: