torsdag den 7. juni 2012

Hey mangler du et blomst i din vase ......

Hey, mangler du blomst og dine gæster er lige på trappen og eller du har lyst til noget grønt i dine omgivelser ??

Hvis du har en mynteplante kan du bruge den på flere måde. Du kan bruge den til te, smoothies, myntevand og eller  klip en stilk af og sat det i en vase fuld af vand.

Jeg lover dig, at det er et blomst som ikke dør - men vokser i stedet for :-)

Det har jeg lige gjort for nogle dage siden, hvor jeg satte det i vandetkande

I kan se billede af det under " kæmpe burger bloggen" - siden jeg gjorde det har det bare vokset - nu har jeg flyttet det i en af mine "design" keramik vase fra en butik som hedder www.kirs.is  med forskellige islandsk design. Jeg hilser på dem, hver gang jeg er i Island - elsker deres ting.

Mynten i min dejlig vase ser hyggeligt ud synes jeg - hvad synes du / I ??




Her kan I se roden - ikke sjovt ......





Så er spørgsmål, hvor længe det holder :-) .....




Muuuu knus


Ingen kommentarer:

Send en kommentar