onsdag den 13. juni 2012

Skulderpude...............

Jeg elsker at gøre det selv - for det første synes jeg at det er mere personligt, når man få noget hjemmelavet og eller man få noget som man har talt om for laaaang tid siden og den som giver gaven har husket det - det er rørende. .......... Nåååå nok med følsomheden :-)


Jeg har forsøgt at lave noget eller gøre noget specialt for 3 af mine bedste veninder - nogle gange kan det være lille smule stressende, fordi jeg selv har så stor forventninger af mig selv og det skal bare være det største og flotteste jeg har nogen sinde lavet til dem. :-)
Nogle gange kan de ting som jeg lave være lille smule mærkelige - det ved jeg, men jeg ved også, at de vil aldrig sige det til mig heheheheh - god veninder :-)

Det jeg ville vise og fortælle om i dag, er skulderpuden........

Det er sådan, at vi boede i 4 forskellige lande , USA, Danmark, Spanien & Island.  Fordi vi var så langt væk fra hinanden og følte os lille smule alene i den store verden, synes jeg at de manglede min skulder, hvis de blev ked af. Hvordan ...... jo med skulderpude :-)

Jeg lavede en pude til dem, de var alle hvid og så med malede hænder & læber, hvor jeg havde kysset på puden. Tanken var, at de kunne kramme den i stedet for at kramme mig og sætte den ved sin skulder. Mine hænder er på puden, , jeg har krammet den 10000 gange i forvejen og kysset den og hver veninde fik i sin yndlingsfarve - så en lille detalje også , var at jeg havde syet en perle fast på puden, fordi de er jo perler i mit hjerte.

i dag bor to i Island, en i USA & jeg i Danmark..................

Her kan I se skulderpuden i hvid og orange. Tæppet som er med på billedet er tæppe som jeg fik strikket til min veninde ( jeg er for dårlig til at strikke) som hun kan også sætte over sine skulder og få varmen.






Muuuu knus .......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar