mandag den 20. februar 2012

Gulerodskage + CV

Jeg har været arbejdsløs og skulle søge jobs i den her tid, hvor der er SÅ mange som søger.
Når der er så mange som søger er man NØD til at gøre noget andet til at arbejdsgiveren lægger mærke til ens CV ellers bliver det bare en af alle de andre.

Jeg ville søge job hos et firma som jeg synes var meget spændende, for det var ikke bare et job, de skrev at det ville være fordel, hvis man havde lyst til at bage kage en gang imellem. Ja det er rigtigt det stod jobannouncen. Det synes jeg var sjovt, at de skrev det og tænkte, at det var et sted jeg kunne tænke mig at være hos, også fordi det er et meget kreativt arbejdsplads.

Hvad gjorde jeg???  jo, jeg bagte en gulerodskage :-)  pakkede den ind i en aske og rullede mit CV og bandt den på sløjfen på asken. Så gik jeg personligt til dem og gav dem kagen.




Jeg lavede den faktisk om, fra sort bånd til  orange bånd, det passer bedre når det er en gulerodskage, ikke :-)

Så sådan så det ud efterfølgende ........









Desværre fik jeg ikke jobbet :( - måske fordi jeg var for spændt og skrev forkert gulerodskage ( skrev ø i stedet o)  eller fordi der var 460 som søgte jobbet  :-)

Muuuu knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar