mandag den 20. februar 2012

Øreringe på pin

Jeg har ikke mange øreringe, men jeg vil gerne vise dem frem, for jeg synes det er hyggeligt og det pynter.  Først havde jeg dem liggende i en aske lavet af pleksiglas, så man kunne se dem. Men det er også for min armbånd også, så der var ikke nok plads og føltes lidt rodet at finde dem.

Så jeg brugte dobbelttape og guldbånd, hvor jeg satte det på væggen og der hang de - det hjalp lidt. Men jeg synes alligevel ikke nok om det, for nu har jeg lavet det på en ny og anden måde.

Jeg fandt en træpind og fik den til at hænge fra loftet med et gennemsigtig snor, så det ser ud som den flyver. Det fik også Olivia min lille til at stirre på den med fantastisk ansigtsudtryk og så sagde hun: mor, den flyver hehehehe - desværre har jeg ikke billede af hende, men det vil jeg ikke glemme.

Sådan så den ud før jeg gjorde noget .......



Det flotte billede på væggen er efter min dejlige papmor Rósa, super fed billede. En ramme fra Ikea og så har hun tegnet med tusch på glasset. Hun er kunster og er meget dygtig I kan se, hvad hun har lavet på hendes hjemmeside http://lysandi.is

Nhååå vider med min pind :-)
Jeg tog nogle søm og sprayede ( jeg sagt det, at jeg ELSKER spraymaling :-)  ) dem guld, så det vil være næsten den samme farve som pinden.

Det er resultatet......... jeg skal sætte flere søm på ( jeg har flere end jeg havde troet )









Muuuu knus

2 kommentarer: