fredag den 3. februar 2012

Prinsesse lampe lavet om .........

Silja min store datter fik en gang, da hun var lille en prinsesse lampe, som var lyserød med prinsesse skærm....... iiiiii uhyggelig, men hey hun var glade for den. Sådan sår det nogenlunde ud - meget lyserød.












Men der tog ikke lang tid, at hun ikke ville have den længere.
SÃ¥ ud med den og den skulle sælges pÃ¥ loppemarked. Men mon ikke  ca . 1 Ã¥r senere var jeg tilfældigvis i en butik i København og fandt den søde flotte skærm, som jeg købte. Den havde jeg ogsÃ¥ i stykke tid, indtil jeg fandt ud af, at jeg kunne bruge den til den lampe, hvis jeg stadig havde den ( havde glemt, om jeg havde den eller ej).
Jeg fandt den lyserøde lampe og tog frem min dadadadad spraymaling og sprayede den GRØN, for skærmen er jo grøn ( eller med noget grønt på ).
Så nu ser den sådan ud og Silja har den igen i sti værelse :-)







Muuuu knus .....

1 kommentar: