onsdag den 25. januar 2012

Hvorfor Muuuu-design

Jeg skulle have startet med at fortæller, hvorfor jeg kalde det Muuuu - design.  Jeg tror, at jeg tænkt på navn i ca 1-2 år. Lykkehus - design, sol - design, homeSweethome - design etc.

Men Lars min fantastiske mand og jeg lavede maleri sammen, som hænger over vores sofa. Jeg havde malet rammen blå og så tog det sikkert 4 måneder for mig at finde på noget sjovt på rammen. Så den ramme stod her forskellige steder i huset i de 4 måneder.
En aften kom Lars ned efter han havde læst godnat historie for Olivia Dögg min dejlige lille 6 år datter. Hey Lilja sagde han, hvad med en ko ?????? What ? heheh Han havde set en sjov ko i en islandsk børnebog :-)
Men det var ikke så en dårlig ide, men så skulle den være i nogen sjove farve, dem valgte jeg og Lars som er helt vildt god til at tegne efter billeder i en bog forstørrede den på rammen. dadadadad rarar et maleri på væggen. Jeg synes, at det var lidt tomt alligevel og der kom slipset på - perfekt !!  :-)
Vi kan rigtig godt lide det.
SÅ den har været på væggen sikkert et år nu og nu for to uger siden fik jeg den ide, at jeg ville lave visitkort og vil så give dem fra mig til forskellige ( mit næste projekt ). Der fik jeg ide at bruge billedet af koen på mit visitkort, for jeg kan så godt lide det.
En aften taler jeg med min bedste søster i hele verden Linda ( som ALT for langt væk fra mig- i Island) hun synes det var en god ide og hvorfor ikke at kalde den Muuuu - design heheheh ?? ja, why not!!!! Tak Linda :-)

Let´s do it - ikke være bange -  TRO på det du laver, Lilja  - HUSK DET !!

Jeg fortæller min dejlige bedste veninde Helga det som er grafisk designer som bor i San Francisco ( i min verden bor også ALT for langt væk ),  hun var med på at hjælpe mig med at lave visitkortet og det er også hende som har lavet logoet på denne side - Tak Helga :-)
I skulle lige se på hendes hjemmeside http://www.soupdesign.net
Hun er super dygtig & jeg er MEGA STOLT af hende.

Så fik en lille historie om Muuuu - design - i love it - Gør mig glad i mit hjerte at skrive det, fordi jeg er så rig af så mange fantastiske mennesker omkring mig. I komme til at høre om flere i andre blogs - promise !!

Her er så et billede af koen- er den ikke fed ??










Så har jeg lavet en lille en i gul farve :-)  Jeg har lige fået bestilling på en i grøn farve, sætter den ind , når jeg er færdig med den. Hvis du har lyst til en  til dig selv eller som en gave , så sige til og vi finder ud af det med størrelse, farve & pris :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar