torsdag den 26. januar 2012

Nyt hus 2007

2007 flyttede familien fra København til Nordsjælland i ny bygget hus .... dejligt at flytte ind noget helt nyt, hvor man kun skal komme med sine møbler.
Vi boede i super dejlig lejlighed i Valby, som vi hele tiden lavede noget ved, den var i et hus fra 1894 hus med sjæl som jeg også elsker.
Men her bo vi og da vi flyttede ind fik jeg mine piger Silja 6 år og Olivia 2 år (2007) at sætte aftryk af sine hænder på væggen. Det er der stadig og er så hyggeligt. Personligt og hyggeligt - selvfølgelig valgte jeg mine to yndlings farve denne gang - orange ( er stadigvæk) & grøn ( er stadig, men måske ikke top 2)

Men det er en god ide, hvis man har en væg og ved ikke rigtig, hvad man skal gøre ved den. Billige & god løsning. I dag er der kommet en hylde også på væggen - men jeg vil aldrig slette dem.

Man kunne også gøre det, at få dem til at lave en hånd for hvert år ?? lidt tomt til at starte med, men blive til en lille historie og børnene elsker det helt sikkert. Ikke tit at man få lov til at male på væggen, vel :-)





Sådan ser væggen ud, hvor hænderne er. Nu har jeg sat en reol op, men har beholdt hænderne, for jeg synes de er så hyggelig og samt sjov minde om, da vi flyttede ind :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar