torsdag den 26. januar 2012

Sjónbók

Jeg var så heldig at få Sjónbók i julegave fra min far & papmor. Følgende står om den på engelsk

Sjónabók contains a collection of traditional textile patterns from Icelandic manuscripts from as early as 1700. About 700 pages of different patterns, all manually digitized. The project was a collaboration between the Iceland Academy of the Arts, The National Museum and The Home Industry Association (Heimilisiðnaðafélagið).

Den er super og har givet mig masse af inspiration - tak far og Rósa :-)

Jeg startede med at jeg fandt de mini mini perle som man skal bruge pincet - uha tålmodig, Lilja.
Det blev jeg og synes det var super sjovt at lave forskellige halskæder i stærke sjove farve.  Jeg kan godt lide ide, at det gamle som de her mønstre, de her stærke farve og så i plastik en anden måde end at sy.  Du kan se dem som jeg har lavet herunder .........






Ingen kommentarer:

Send en kommentar