tirsdag den 24. januar 2012

Ny blogger - Jultræ 2011

Okay, hvor skal jeg starte hen ? Hvad skal jeg skrive om? Hvilket sprog skal jeg skrive i? Hvad..... hvad....??
Jeg vil gerne starte mit blog for sjov og og samt fortælle om de ting som jeg lave og tænker.
Nu har vi lige holdt jul iiiii jeg elsker jul. December er den måned man må rode med klippe og klistre med sine børn og over dekorere sit hjem :-) 
Hver år holder vi julefrokost med nogle af vores bedste venner - næst sidste weekend i november er krydset hos os alle, hver år.
Til vores julefrokost har jeg normalt købt juletræ, men i år bestemte jeg mig, at ikke gøre det. I stedet lavede jeg et juletræ på væggen, hvor jeg tog mine to dejlige piger med mig ud, hvor vi gik en tur ind i skoven og fandt nogle forskellige træpind. Jeg snoede garn omkring i forskellige farver og bandt det så sammen hvor der var mellemrum  i mellem pindende på toppen lavede jeg en anderledes stjerne med tyl :-) den står der stadig, for jeg synes det er så sjov at se på. Måske lave jeg det om til at pindene hænger langs ned - jeg ved ikke ... tænker stadig - hvad synes du? de sorte kuler hang over bordet i forskellige længder med orange snor som passer sammen med vores lampe, som har orange ledning.
 Det så også godt ud :-)










men ellers så vores rigtig juletræ sådan ud ( I kan se de sorte kuler hænge fra loftet lige bagved juletræet)   - det blev pyntet af min dejlige store pige Silja Björk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar