fredag den 27. januar 2012

Noget jeg SKAL prøve

                                                       Jeg elsker at gør det selv

Jeg elsker at prøve noget nyt og hvis jeg synes det er sjovt og smart blive jeg hele vildt med det.
F.eks spraymaling - jeg elsker spraymaling - jeg ved ikke, hvor mange vase, lysestage , lampe, stole jeg har sprayet både for venner og mig selv.

Nu har jeg lige set noget nyt og skal lige finde ud af, om jeg kan finde det her i DK.
Det er gummi - meget smart vil jeg tror. Jeg bare nød til at prøve - her kan I læse om det
http://www.plastidip.com/home_solutions/Plasti_Dip

Jeg lægger billeder ind, hvis jeg finder dette og prøver det ...... iiii jeg glæder mig allerde!!

Men fordi jeg taler om det jeg bliver vild med, så er jeg NØD til at tale om dobbelttape :-)

Jeg er viiiiiillllldd med det - og har brugt det til vores vægge i vores hus. Vi har nemlig beton vægge som skal bores i til at sætte et lille billede på. Her hjemme hos os, hvor vi / jeg skal ændre tit på væggene er det en drøm at kunne bruge det.

Jeg har brugt det til vores familietræ på vores væg på vej op på 1. sal.
Jeg har været i Ikea købt nogle forskellige rammer, så sætter jeg det op som jeg vil have det. Ind imellem sætter jeg nogle små pynte ting.
Jeg har set sådan en ramme med mange mindre rammer fast sammen, som koster kassen 1000 - 1300 kr. 
På denne her måde kan jeg selv bestemme, hvordan det skal se ud og hvilken størrelse jeg vil have det :-)      Bliver mere personligt - love it !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar